Tarieven

Ben je zelfstandig ondernemer of kunnen jij en/of je collega’s wel wat leren op het gebied van een overzichtelijk bureau of werkplek? Vraag jouw werkgever of HR afdeling of er budget is om jou te helpen aan meer structuur op je werk. Uiteraard geldt dit ook voor de thuiswerkers!

Intake

Tijdens een intake maken we kennis en leg ik stap voor stap uit wat mijn werkwijze is. Ook neem ik – afhankelijk van jouw vraag – een kijkje in de betreffende ruimte, zodat ik een goed beeld krijg van je hulpvraag.

Een intake duurt – afhankelijk van de grootte van het project – één tot anderhalf uur. De kosten voor de intake zijn €65,- exclusief BTW en deze wordt in mindering gebracht op je factuur als we gaan samenwerken.

FEBRUARI-ACTIE! Gratis consult (ter waarde van € 65,-) tot en met 28 februari 2022!

Organiseersessie

Op basis van de inschatting hoeveel tijd het organiseren in beslag zal nemen, ontvang je van mij een op maat gemaakte offerte. Het tarief voor ondernemers bedraagt €65,- exclusief BTW per uur.

Exclusief materialen

Houd er rekening mee dat er opbergers nodig zijn om een werkend systeem te creëren. Ik neem ze op de dag mee zodat je er geen omkijken naar hebt. De aanschaf ervan komt voor jouw rekening en is uiteraard in overleg, zodat je achteraf niet voor verrassingen voor komt te staan.

Wegbrengen van overbodige items

Als je besluit om afstand te doen van bepaalde spullen, breng ik per sessie maximaal drie opbergers/klapkratten/verhuisdozen naar een nieuwe bestemming, zoals een kringloopwinkel of milieustraat.

Reiskostenvergoeding

Is de locatie van jouw bedrijf verder dan 25 kilometer vanaf mijn adres in Rosmalen? Dan is er sprake van een kilometervergoeding á €0,25 per kilometer.

© SandraVeldhuizen.nl | Alle rechten voorbehouden | Cookies | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring